Γαλοπούλα

Please follow and like us:
Γαλοπούλα
Σύμφωνα με το έθιμο, στολίζει το χριστουγεννιάτικο τραπέζι. Το κρέας της είναι εξαιρετικά θρεπτικό και πλούσιο σε πρωτεΐνες, βιταμίνες και μεταλλικά άλατα. Περιέχει ελάχιστα κεκορεσμένα λιπαρά. Η μεγαλύτερη ποσότητα λίπους (όπως και του κοτόπουλου), βρίσκεται στην πέτσα και όχι στους ιστούς της, αντίθετα από το μοσχάρι και τα άλλα κρέατα. Έχει λευκό και κόκκινο κρέας, ενώ το στήθος της είναι σχεδόν άπαχο (τα 100 γρ. στήθους γαλοπούλας περιέχουν 135 θερμίδες και λιγότερο από 1 γρ. λίπους).
Συγγραφέας:
Εκτέλεση
Για να ψήσετε ολόκληρη γαλοπούλα υπολογίζετε 30'-38' για κάθε κιλό στους 160°C. Στο φούρνο με γέμιση: υπολογίζετε 45'-50' για κάθε κιλό στους160°C -180°C. Αν η γαλοπούλα έχει ενσωματωμένο θερμόμετρο, θα καταλάβετε ότι ψήθηκε όταν βγει από το στήθος της. Για να μην ξεραθεί κατά τη διάρκεια του ψησίματος, προσθέτετε λίγο νερό. Αλείφετε τη γαλοπούλα με βούτυρο και μυρωδικά και τοποθετείτε ένα πορτοκάλι (κομμένο στα δυο) στην εσοχή του στήθους της. Για πιο έντονη γεύση καλύπτετε το στήθος με λωρίδες μπέικον.
loading...

Post Author: Greekouzina

Greekouzina
Παρακαλούμε αν σας άρεσε η συνταγή που διαβάσατε, να την βαθμολογείτε. Έτσι μας βοηθάτε να καταλαβαίνουμε ποιες συνταγές μας προτιμάτε και πως μπορούμε να τις οργανώσουμε καλύτερα. Ακόμη περιμένουμε τα σχόλια και τις παρατηρήσεις σας για να γινόμαστε όσο γίνεται καλύτεροι. Με την δική σας συμμετοχή θα τα καταφέρουμε. Σας ευχαριστούμε.

Αφήστε μια απάντηση